آشیانه دانلود
دانلود نرم افزار

 

 

Resource Tunerبه شما اجازه مشاهده، extract، ویرایش، replace و حذف منابع فایل های اجرایی جاسازی شده مانند: آیکون ها، تصاویر، صداها، رشته ها، منو ها، dialogها و همچنین تمامی قسمت های ویژوال برنامه های ویندوز را می دهد. در واقع با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا بدون دسترسی داشتن به کد منبع واقعی اقداماتی همچون اضافه کردن علامت دلخواه خود به یک برنامه، تغییر پیام های محاوره ای و سفارشی کردن فعالیت های نوار ابزار را انجام دهید. Resource Tuner برای هرکسی که می خواهد نگاه و احساس متفاوتی نسبت به یک برنامه داشته باشد (حتی اگر یک برنامه نویس نباشد) امکانات هیجان انگیزی را ارائه می دهد که این برای بسیاری از افراد از جمله مترجمان ایده آل است.Resource Tuner درباره ابزاری که شما احتمالا به تغییر آن اطمینان دارید، کد منبع را در یک PE اجرایی اصلاح می کند. با این برنامه قدرتمند شما دیگر مجبور به تحمل آیکون ها و تصاویر پیش فرض نخواهید بود و می توانید برنامه های کاربردی را مطابق سلیقه شخصی خود تغییر دهید.


...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

Cheat Engineنرم افزاری است که به منظور کمک به کاربران بازی های کامپیوتری طراحی شده است تا توسط آن قادر باشید هر قابلیتی از بازی را که به صورت متغیر عددی تعریف شده است مانند میزان سلامتی، پول، تعداد تیرها و ... را به راحتی تغییر دهید به عنوان مثال اگر سلامتی شما در بازی رقم ۵ را نشان می دهد می توانید آن را به رقم ۹۹۹ و هر عدد دیگری تبدیل کنید. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچ ترینر و کد تقلبی برای بازی ها ندارید. Cheat Engine به وسیله یک اسکنر حافظه به سرعت متغیرهای مورد استفاده در داخل یک بازی را اسکن و به شما اجازه می دهد تا آنها را تغییر دهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

 

امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسیاری از سرویس های دیگر در سراسر دنیا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام های خود می نمایند. اما در دنیا این سه امروزه بیشترین کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. این که از چه ابزارهایی برای مدیریت هرچه بهتر و البته سریعتر ایمیل های خود استفاده کنیم نکته بسیار مهمی است. می توان از هرنوع مرورگری برای این کار استفاده کرد اما ابزارهایی هم هستند که فقط برای مدیریت ایمیل ها طراحی شده اند. بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را برروی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل های مختلف و رایج استفاده می کند قادر به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. البته این بخش کوچکی از قابلیت های این ابزار به شمار می رود چراکه بسیاری از مدیران سایت ها به دلیل داشتن ایمیل های اختصاصی که معمولا به دامین  ها متصل است بهترین راهکار را استفاده از نرم افزارهایی این چنینی می بینند تا بتوانند هرچه بهتر مدیریت پست های الکترونیکی خود را امکان پذیر سازند. امنیت بالا ، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط ، استفاده از قابلیت Tab Browsing ، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

ActiveFax نرم افزاری پیشرفته و قدرتمند در زمینه دریافت و ارسال فکس از طریق ایمیل می باشد. با توجه به معماری client / server در ActiveFax تمامی داده ها بر روی fax server ذخیره می شوند. با fax client یکپارچه و درایور پرینتر ActiveFax، فکس کردن از هر برنامه استانداردی، قابل انجام است. این نرم افزار به سادگی سرویس فکس را با تمامی برنامه های کاربردی دیگر ادغام می کند و واسط های استانداردی را برای سرویس فکس ارائه می دهد. از آن جایی که ActiveFax به طور خودکار به تشخیص و پیکربندی سخت افزار موجود پرداخته و پس از نصب، سرویس فکس را برای برنامه های شما فعال می کند. به کارگیری این نرم افزار برای ارسال فکس به راحتی و سرعت چاپ یک سند ساده می باشد. پنجره ی محاوره ای ActiveFax نام (لیست نام) دریافت کننده را برای شما نمایش می دهد.
شما می توانید نام افرادی را که بیشتر به آن ها فکس ارسال می کنید را در دفترچه تلفن خصوصی یا مرکزی ذخیره کنید تا به آن ها دسترسی آسان تری داشته باشید. علاوه براین ActiveFax داده ها را روی سرور ذخیره می کند تا اگر ارسال فکسی با شکست مواجه شد، ارسال به صورت خودکار و با استفاده از تکنیک های پیچیده شماره گیری مجدد، تکرار شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

K-ML نرم افزاری جهت مدیریت فهرست ایمیل های ارسالی شما می باشد. در واقع K-ML می تواند به عنوان یکی از ابزارهایی بازاریابی آنلاین مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از آن شما به راحتی قادر خواهید بود تا لیست های متعددی از مشتریان و مخاطبین خود تهیه کرده، آن ها را ذخیره کنید و متناسب با پروفایل آن ها برایشان ایمیل های گروهی ارسال کنید. K-ML از ارسال پیام های HTML به همراه تصویر، صدا، فایل های پیوستی (attachments) و ... پشتیبانی می کند. علاوه بر این K-ML می تواند برای اشتراکات آنلاین در وب سایت ها تعبیه شود.
 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 813
بازدید کل : 256602
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1